torek, 21. april 2020

Digitalna štampiljka malo drugače

Ko sem brskala po Ostani doma #2 izzivu sem naletela na blog objavo z digitalnimi štampiljkami. Meni je še posebej padla v oči tale, ki je ima cvetje in prazen banerček. Zdela se mi super za marsikatero priložnost, če bi seveda uporabila različne štampiljke.

Digitalno štampiljko sem natisnila na navaden papir za tiskanje in zato se mi je zdelo primerno da jo pobarvam z barvicami, da se slučajno nebi poškodoval papir. Odtisnila sem štampiljko z Archival ink blazinico v jet black. Blazinica se je zelo dobro obnesla na tankem papirju.
Voščilnico prijavljam na:
  • ostajam doma izziv- 2.del
  • Najlepši par galerija meseca aprila
  • ArtMBR april 2020-POMLAD in/ali VELIKA NOČ in/ali OSTANI DOMA


1 komentar:

  1. Čudovito si odtisnila napis, ki se tako lepo prilega!!! Zelo lepa je...

    OdgovoriIzbriši

Pomladanski tulipančki

 Po zelo dolgem času sem se odločila objaviti ti dve voščilnici, ki kar izžarevata pomlad. Čeprav je vreme v večini precej zimsko se najde k...