ponedeljek, 5. oktober 2020

Kartice za prijateljice

 Včeraj sem eno od kartic že objavila na instagram profilu (@cutelifewithme), ena od njih pa je že nekaj dni nazaj romala k prijateljici. 


Za kartice sem se navdušila pri Marini, ki jih zadnje čase veliko izdeluje. Zanimive so, ker nimajo oblike klasične voščilnice, ki se zapira, ampak je samo kartonček okrašen iz ene ali obeh strani. Sama okrasim samo prvo stran, na zadnjo pa napišem besedilo. Te kartice so tudi čudovite za uporabo kot dekoracija.

Prijavljam jih v:
  • MAVELU razstava vaših izdelkov oktober
  • Najlepši par galerija meseca oktobra
  •  Craftyhazelnut's Patterned Paper October 2020 Challenge




2 komentarja:

  1. Ja pa iiiiiii kako so lušne ❤️ Tako vesela sem, da sem te navdušila nad izdelovanjem kartic in hvala, ker deliš prijaznost naprej ❤️🤗😘

    OdgovoriIzbriši
  2. Oh how lovely
    Thanks for joining us at Crafty Hazel Nut's Pattern Paper Challenge
    Julie T

    OdgovoriIzbriši

Pomladanski tulipančki

 Po zelo dolgem času sem se odločila objaviti ti dve voščilnici, ki kar izžarevata pomlad. Čeprav je vreme v večini precej zimsko se najde k...