sobota, 18. april 2020

Cvetoča pomladna voščilnica

Pomlad je že v polnem teku, okoli nas je polno cvetočih rastlin in drevja, temperature nam omogočajo, da smo zunaj tudi v kratkih rokavih. Mislim da smo na pomlad neučakano čakali tudi mi, vsaj od nepričakovanega snega dva tedna nazaj. Po tistem smo šele začeli ceniti pomladno vreme, s katerim nas je narava končno blagoslovila.

Današnja voščilnica prav ponazarja pomlad, s pomladnimi barvami in oblikami cvetlic. Ko sem pogledala video Tine Baša o porabljanju ustvarjalnih ostankov, sem tudi sama malo pobrskala in našla tole osnovo za voščilnico z izrezanim cvetjem. Za barvanje cvetkov sem uporabila senčenje z Distress blazinicami. Cvetkom sem dodala tudi bele pol perlice, ki prav lepo dokončajo cvetke. Voščilnico dokonča napis iz kolekcije Najlepšega para.

Voščilnico prijavljam:

5 komentarjev:

  1. Hvala, ker z lepo pomladansko voščilnico sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  2. Tole pisano cvetje se prav lepo poda k eko ozadju. Hvala, ker sodeluješ v Craftalnici.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tako je lepa...barve so mi izjemno všeč in izrezan napis tudi!

    OdgovoriIzbriši
  4. What a nice CAS design layout - I like the fact that you used the kraft cardstock as your base color to reveal the soft pastel florals! Thanks so much for joining us at the Sparkles Monthly Challenge!
    Rachelle - DT : )

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita voščilnica. Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši

Pomladanski tulipančki

 Po zelo dolgem času sem se odločila objaviti ti dve voščilnici, ki kar izžarevata pomlad. Čeprav je vreme v večini precej zimsko se najde k...