petek, 17. april 2020

Oceani ljubezni...

Torkat sem naredila voščilnico za prijateljico. V teh časih sem sigurna, da bi bil vsak vesel ročno izdelane voščilnice. Spomnimo se še posebej na vse ljudi, ki so v zadnjih dneh osamljeni. Tako malo je potrebno, da razveseliš nekoga od njih.

Osrednja tema voščilnice je akvarelno ozadje, za katerega sem idejo dobila od Tine Baša, ki ga je naredila v enem od svojih videov za izziv ostajam doma. Ko sem videla njen posnetek, sem ga enostavno morala narediti. Za izrez okvirčka sem uporabila rezalno šablono Najlepšega para.

Voščilnico prijavljam na:

Ne pozabite nekoga razveseliti!

6 komentarjev:

  1. Luštna morsk adeklica. Bi bila zdajle na njenem mestu, tako malo bolj svobodna v morju.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super si se lotila izziva in nastala je zelo luštna voščilnica. Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  3. Ljubka morska deklica na lepem akvarelnem ozadju. Hvala, ker sodeluješ v Craftalnici.

    OdgovoriIzbriši
  4. Maša, kako mi je lepa. Tako ljubek motiv si izbrala in krasno akvarelno ozadje se tako lepo poda poleg...

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita voščilnica. Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepo voščilnico si naredila :-)) Krasno si izrezala morsko deklico.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši

Pomladanski tulipančki

 Po zelo dolgem času sem se odločila objaviti ti dve voščilnici, ki kar izžarevata pomlad. Čeprav je vreme v večini precej zimsko se najde k...