nedelja, 3. maj 2020

Kreativni krogi #3

Tole voščilnico sem naredila v zelo podobnem stilu kot voščilnico v prejšnji objavi. Spremenila sem samo barvo papirja s katero sem naredila rožico. Ta je iz kolekcije pikica pri pikici iz Mavelu-ja.

Na voščilnici pa sem uporabila tudi "krog" iz kompleta rezalnih šablonic kreativni krogi.

Voščilnico prijavljam na:

  • CRAFT-alnica izziv #259
  • VESELA HIŠKA izziv #6
  • Craftyhazelnut's Patterned Paper May 2020 challenge
  • Najlepši par galerija meseca aprila

7 komentarjev:

  1. Zelo lepo si oblikovala cvet in ga umestila na viščilnico Lepo, da si se nam ponovno pridružila v Veseli hiški.Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi ta voščilnica je zelo lepa. Krasno si oblikovala cvet. Hvala, ker jo deliš z nami v Veseli hiški. Sonja, DT

    OdgovoriIzbriši
  3. Prava lepotička v rdečem ! Hvala za še en obisk v Veseli hiški. Veana R. DT

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo si se pograla z izrezi. Hvala, ker z notami sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasni voščilnici si naredila :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepa glasbena voščilnica. Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  7. Simpatična voščilnica in krasne rožice.
    Hvala za tvoj obisk v Veseli hiški.
    Valerija DT

    OdgovoriIzbriši

Pomladanski tulipančki

 Po zelo dolgem času sem se odločila objaviti ti dve voščilnici, ki kar izžarevata pomlad. Čeprav je vreme v večini precej zimsko se najde k...