torek, 5. maj 2020

Glasbeni tulipančki

Nad rezalnimi šablonicami tulipanov sem se navdušila že na predstavitveni delavnici Tine Baša v Rayerju vendar si jih nisem kupila do včeraj, ko se enostavno nisem mogla zadržati, da ne bi šla v Rayer. Včeraj se je namreč po dolgem času ponovno odprl. Takoj sem izdelala tole voščilnico.

Voščilnico prijavljam na:
  • CRAFT-alnica izziv 259-note
  • vesela hiška izziv #6 -naj cveti
  • Challenge 165 Use die cuts/embossing folders
  • Najlepši par galerija meseca maja

9 komentarjev:

  1. Gorgeous card, love the Tulips peeking out of the card! Love die cuts!
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Prečudovita je tvoja voščilnica z tulipani v objemu glasbenih not! Nežna in elegantna. Hvala, za obisk v Veseli hiški. Objem, Veana R. DT

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo si sestavila voščilnico! Hvala, ker z notami sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita je tvoja glasbena voščilnica :-)) Všeč mi je kako si namestila tulipane.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  5. Res so lepi ti tulipani. Tudi sama se jim nisem mogla upreti. :-) Krasno voščilnico si izdelala in tulipane domiselno umestila med note. Hvala, ker si se nam pridružila v Veseli hiški. Sonja, DT

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepa glasbena voščilnica. Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  7. Odkar jih imam so vedno znova na moji ustvarjalni mizi.Zelo rada ustvarjam s to šablono. Všeč mi je kako si umestila šopek , ki kuka iz notnih listov. Hvala za obisk v Veseli hiški. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasna voščilnica s čudovitimi tulipani.
    Hvala za tvoj obisk v Veseli hiški.
    Valerija DT

    OdgovoriIzbriši

Pomladanski tulipančki

 Po zelo dolgem času sem se odločila objaviti ti dve voščilnici, ki kar izžarevata pomlad. Čeprav je vreme v večini precej zimsko se najde k...