sreda, 6. maj 2020

USTVARJAJMO Z OTROKI

Te dni ko smo veliko doma je treba tudi otrokom včasih popestriti dan s kakšnimi kreativnimi aktivnostmi. Nekaj dni nazaj sem z mojim najmlajšim bratcem ustvarjala "ozadja za voščilnice". To je potekalo tako, da sva si v prvi vrsti pomagala z pipetami (ki se jih v paketu po pet zelo poceni dobi v TEDI-ju) nanašala akvarelne barve na papir. In sicer ne rabijo biti nič posebne, saj sva midva uporabila čisto običajen set, ki ga ponavadi uporabljajo otroci. Barve sva na papir nanašala predvsem z pipetami in čopiči, pred nanosom pa sva na paleti zmešala v čim več različnih odtenkov. Pri celotnem procesu je moj bratec izjemno užival, zato res priporočam da to aktivnost preizkusite tudi sami. 





Aktivnost tudi priporočam, ker boste z njo malo kreativno spodbudili otroka, boste pa tudi končni izdelek lahko spremenili v prekrasna ozadja za voščilnice.



Voščilnico s tulipani prijavljam v Ellibelle's Crafty Wednesday - May Challenge: https://www.simplyellibelle.com/2020/05/ellibelles-crafty-wednesday-may_6.html
Drugo prijavljam na Ostani doma #2 izziv
Obe pa prijavljam v Najlepši par galerijo meseca maja



2 komentarja:

  1. This is so beautiful! Love the ink splatter!
    Thanks so much for joining in at my Crafty Wednesday challenge this month where it's all about feminine creations!
    Ellibelle's Corner

    OdgovoriIzbriši
  2. Res ta bila super tim :-)! Zelo mi je všeč takšen stil ozadja...

    OdgovoriIzbriši

Pomladanski tulipančki

 Po zelo dolgem času sem se odločila objaviti ti dve voščilnici, ki kar izžarevata pomlad. Čeprav je vreme v večini precej zimsko se najde k...