nedelja, 10. maj 2020

Preprosta interaktivna voščilnica


To voščilnico sem ustvarila po inspiraciji od Tine Baša, ki je v svojem live-u pokazala postopek kako se jih izdela. Njen video in blog objavo si lahko ogledale tukaj. Sicer sem se z njenim "muštrom" malo poigrala in sem izdelala bolj vodoravno voščilnico. Vse živalice so iz kompleta štampiljk MFT Sweet Forest Friends, ki so novost v  moji kolekciji prav tako napisi, ki pa so iz Mavelu kolekcije Zate iz srca.


Voščilnico prijavljam:

5 komentarjev:

  1. Super si sestavila voščilnico. Hvala, ker z metuljčki sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  2. Ljubka voščilnica. Hvala, ker si se nam z drobnimi metuljčki pridružila pri CRAFT-alnici, kjer maja gostujem jaz kot mesečna gostja.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa je tvoja voščilnica z metulji :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo simpatična voščilnica.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši

Pomladanski tulipančki

 Po zelo dolgem času sem se odločila objaviti ti dve voščilnici, ki kar izžarevata pomlad. Čeprav je vreme v večini precej zimsko se najde k...