četrtek, 14. maj 2020

Metuljčki za srečo

Današnjo voščilnico sem naredila za izziv CRAFT-alnice, katerega tema je metulj. Ker so edini metulji, ji jih imam trije metuljčki iz MTF forest friends kompleta štampiljk, sem razmišljala kako bi jih uporabila na drugačen način. Odločila sem se da jih bom odtisnila na bel karton in jih pobarvala z barvicami, in tako bom naredila svoj potiskan papir. Dodala sem digitalno štampiljko od MAVELU-ja. Na koncu pa sem dodala še enega metuljčka na sam napis.

Voščilnico prijavljam na:
  • CRAFT-alnica izziv #260 metulj
  • Najlepši par galerija meseca maja
  • Ellibelle's Crafty Wednesday - May Challenge: Make it Feminine

5 komentarjev:

  1. Kako mi je všeč tvoje poštempljano ozadje! Pa super barve si izbrala...

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito metuljčasto ozadje si ustvarila. Zelo mi je všeč. Hvala, ker si se nam pridružila pri CRAFT-alnici, kjer maja gostujem jaz kot mesečna gostja.

    OdgovoriIzbriši
  3. Gorgeous! Loving all the pretty butterflies!
    Thanks so much for joining in at my Crafty Wednesday challenge this month where it's all about feminine creations!
    Ellibelle's Corner

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita je tvoja voščilnica z metulji :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ooo kok metuljčkov. Krasna voščilnica. Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši

Pomladanski tulipančki

 Po zelo dolgem času sem se odločila objaviti ti dve voščilnici, ki kar izžarevata pomlad. Čeprav je vreme v večini precej zimsko se najde k...