četrtek, 11. junij 2020

Zlato- rjava voščilnica za ko me inspirira izziv

Nekaj časa sem bila odsotna, ker sem imela veliko dela za šolo in druge stvari. Nikakor se mi ni izšlo, da bi si vzela čas in naredila voščilnico. Da se nebi zasipala z zahtevno voščilnico in znova izgubila motivacijo sem danes izdelala zelo preprosto in vendar elegantno voščilnico.
Uporabila sem zlato barvo iz TEDI-ja, ki je presenetljivo pigmentirana. Kljub temu, da sem jo zmešala z kar nekaj vode je še vedno obdržala sijaj. 

Voščilnico prijavljam na:
  • Ko me inspirira izziv #78
  • Najlepši par galerijo meseca junija
  • CRAFT-alnica izziv: SILHUETA

4 komentarji:

  1. Zlata metulja sta res pika na i in dodata eleganco. Lepo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito preprosto voščilnico si izdelala. Hvala, ker si se nama pridružila!

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo voščilnico si naredila :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo sestavljena voščilnica. Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši

Pomladanski tulipančki

 Po zelo dolgem času sem se odločila objaviti ti dve voščilnici, ki kar izžarevata pomlad. Čeprav je vreme v večini precej zimsko se najde k...