torek, 7. julij 2020

Tulipančki zate

Na svoji zadnji objavi sem se že opravičevala, zakaj toliko časa nisem napisala blog objave, ne morem verjeti, da se je situacija ponovila čez približno en mesec. Julija bom poskusila objaviti več stvari kot sem jih junija...😬
Danes se izdelala zelo preprosto vendar čudovito voščilnico. Na njej so mi všeč predvsem barve. Vsi papirji in štampiljke so iz mavelu-ja

Nujno vam moram pokazati, kakšen paketek sem dobila iz mavelu-ja. Dobila sem ga sicer že pred časom, vendar ga nisem uspela pokazati.

Voščilnico prijavljam na:
  • VESELA HIŠKA: zakladnica narave izziv
  • NAJLEPŠI PAR galerija meseca julija


2 komentarja:

  1. Oh, kako lepa voščilnica! Nežne barve in odprti tulipani so enkratni, a žal na tvoji voščilnici ni dodatka iz narave, ki je tema našega Izziva ta mesec. Hvala Maša za obisk, vendar tvoje lepotička ne more sodelovati pri izboru zmagovalk. Seveda smo vesele vseh tvojih izdelkov, zatorej nas le kmalu spet obišči. Objem, Veana R. DT

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala, ker si s svojo cvetočo lepotičko okrasila našo Veselo hiško.
    Čeprav nima naravnih dodatkov, je hiška zaradi nje tako zelo sijoča.
    Prijazen pozdrav, Majda DT

    OdgovoriIzbriši

Pomladanski tulipančki

 Po zelo dolgem času sem se odločila objaviti ti dve voščilnici, ki kar izžarevata pomlad. Čeprav je vreme v večini precej zimsko se najde k...