četrtek, 20. avgust 2020

Voščilnica za lepši dan

 Vsak ima v še tako sončnem življenju slabe dni. Včasih smo pač žalostni, osamljeni, zaskrbljeni..., v teh dneh bi si najverjetneje vsak od nas razveseljiv spodbudnega sporočila, telefonskega klica, nasmeha ali pa voščilnice za lepši dan. Eno takih bi rada danes delila z vami. Zadnje čase sem čisto zaljubljena v Mavelu papirje s pikicami. So perfektnih pastelnih barv, ki se med seboj res lepo ujemajo. Uporabila sem tudi štampiljke iz Mavelu seta Zate iz srca


S to objavo bi vas rada spodbudila, da nekomu napišete spodbudno sporočilo, koga pokličete ali pa jim celo pošljete voščilnico za lepši dan, in jim tako polepšate dan.

Voščilnico prijavljam:


5 komentarjev:

  1. Krasen poletni dan si ustvarila na voščilnici. Hvala, ker si se nam pridružila v Veseli hiški. Sonja, DT

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita ideja in prekrasno ustvarjanje. Hvala, ker si se nam pridružila v Vesli hiški

    OdgovoriIzbriši
  3. Koliko svežine si s svojo voščilnico prinesla v našo Veselo hiško. Hvala :-)
    In hvala, ker si me spodbudila, da sem napisala nekaj sporočilc in poslala voščilnico, Majda

    OdgovoriIzbriši
  4. Maša, tvoja voščilnica je resnično prisrčna in lepa. Polepšala si dan tudi nam v Veseli hiški s svojim obiskom. Hvala in lepo se imej, Veana R. DT

    OdgovoriIzbriši

Pomladanski tulipančki

 Po zelo dolgem času sem se odločila objaviti ti dve voščilnici, ki kar izžarevata pomlad. Čeprav je vreme v večini precej zimsko se najde k...