torek, 25. avgust 2020

Voščilnica za bratrančevo poroko

 V soboto se je poročil bratranec, zato sem mu izdelala tole voščilnico. Želela sem, da je vse skupaj čim bolj nevtralnih barv, razen rožic. Nisem imela rezalne šablone silhuete mladoporočencev, zato sem sem kar obrisala slikico na računalniku in jo nato izrezala s škarjami. Uporabila sem tole spodaj.


Papir s pikicami, napis in štampiljka rožic so iz Mavelu.com. Okvirček s šivi pa Najlepši par. 

Voščilnico prijavljam na:
  • Scrapping4funChallenges: Challenge 173 - Anything Goes (https://scrapping4funchallenges.blogspot.com/2020/08/challenge-173-anything-goes.html)
  • Najlepši par galerija meseca avgusta
  • Craftyhazelnut's Patterned Paper August 2020 challenge

1 komentar:

  1. This is so sweet. Love the background paper and the details. Thank you for joining our Anything Goes challenge over at Scrapping4Fun Challenges and good luck.

    - Hanna, DT

    OdgovoriIzbriši

Pomladanski tulipančki

 Po zelo dolgem času sem se odločila objaviti ti dve voščilnici, ki kar izžarevata pomlad. Čeprav je vreme v večini precej zimsko se najde k...