torek, 1. september 2020

Še ena poletna voščilnica...

 Pri CRAFT-alnici imajo poletni izziv zato sem izdelala še eno poletno voščilnico...najverjetneje zadnjo letos. 

Tema voščilnice je plaža, čeprav nas velika večina ni več na morju. Za konec pa vsem želim lep in uspešen začetek novega šolskega leta.

Voščilnico prijavljam v:
  • CRAFT-alnica izziv #268: poletna osvežitev
  • Najlepši par galerija meseca septembra
  • MAVELU razstava vaših izdelkov (september)
  • Craftyhazelnut's Patterned Paper September 2020 challenge

5 komentarjev:

  1. Prstki na zraku so ena prvih stvari, ki si jih privoščim, ko temperature narastejo, zato mi je tvoja voščilnica zeli včeč. Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, mislim, da bi šli kar vsi na morje ob pogledu na tvojo voščilnico.
    Hvala, da si z nami pri CRAFT-alnici, kjer sem gostja.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito, japonke so definitivno ena od poletnih prednosti. Če jih pa pustiš v pesku na plaži je pa osvežitev popolna. Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna poletna osvežitev :-)) Že pogrešam morje ...
    Zelo lepo voščilnico si naredila!
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno

    OdgovoriIzbriši
  5. A lovely card. Thank you for sharing at Crafty Hazelnut's Patterned Paper. Rebecca x

    OdgovoriIzbriši

Pomladanski tulipančki

 Po zelo dolgem času sem se odločila objaviti ti dve voščilnici, ki kar izžarevata pomlad. Čeprav je vreme v večini precej zimsko se najde k...