četrtek, 3. september 2020

Iz srca zate

 Tole voščilnico sem izdelala že nekaj časa nazaj. Ideja zanjo se je porodila, ko sem odprla mavelu naročilo in sem zagledala prečudovit papir, takoj sem začela razmišljati kako bi ga lahko porabila na voščilnici. Tudi v prihodnje bom papir še uporabljala na različne načine, te bom zagotovo delila z vami na tem blogu😉


Voščilnico prijavljam v:

  • MAVELU RAZSTAVA VAŠIH IZDELKOV (SEPTEMBER)
  • Najlepši par galerija meseca septembra
  • Craftyhazelnut's Patterned Paper September 2020 challenge
  • Ellibelle's Crafty Wednesday - September Challenge

2 komentarja:

  1. So nicely done!
    Thanks so much for joining in at my Crafty Wednesday challenge where it's all about "wings" this month!
    Ellibelle's Corner

    OdgovoriIzbriši
  2. Lovely card! Thanks for sharing with us at Crafty Hazelnut's Patterned Paper challenge. Good luck!

    OdgovoriIzbriši

Pomladanski tulipančki

 Po zelo dolgem času sem se odločila objaviti ti dve voščilnici, ki kar izžarevata pomlad. Čeprav je vreme v večini precej zimsko se najde k...