sreda, 9. september 2020

Barvna akvarelna voščilnica

 To voščilnico sem sicer izdelala že pred časom, vendar sem se nanjo spomnila takoj, ko sem videla nov izziv v CRAFT-alnici. Njene žive barve prav padejo v oči. Ozadje je izdelano z distress blazinicami (picked raspberry, peacoch feathers, spiced marmalade, mustard seed)


Voščilnico prijavljam v:
  • RAZSTAVA VAŠIH IZDELKOV (SEPTEMBER)- napis
  • CRAFT-alnica izziv OZADJE IN NAPIS


4 komentarji:

  1. Fantastične barve si izbrala! Distresi res naredijo nore efekte! Krasna voščilnica. Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasnen izbor barv in napisa. Hvala, da si se nam pridružila vg Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  3. Res živahen izbor barv. In zelo mi je všeč abstrakten izgled ozadja. Super, da si jo prihranila za ta izziv na CRAFT-alnici. Keti (gostja)

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasno mavrično ozadje si ustvarila :-)) Zelo lepa voščilnica je nastala!
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno

    OdgovoriIzbriši

Pomladanski tulipančki

 Po zelo dolgem času sem se odločila objaviti ti dve voščilnici, ki kar izžarevata pomlad. Čeprav je vreme v večini precej zimsko se najde k...